Het is heel menselijk om op te zien tegen een lastig gesprek, waarin je de ander moet confronteren met iets vervelends; met een voor hem of haar lastige verandering, of met iets waar die ander helemaal niet blij van wordt.
Het kan ook zijn dat je opziet tegen die moeilijke onderhandeling, die lastige vraag die je de ander moet stellen, of tegen dat conflict dat je niet langer uit de weg kan gaan of kan laten voortbestaan.
“Breng ik het wel goed over? Zal de ander het goed oppakken? Wil en kan de ander het begrijpen? Hoe moet ik reageren als hij/zij boos wordt?” Dat zijn hele begrijpelijke vragen. Ieder diens vak nietwaar en jij bent goed in je vak, maar hoeft hier niet goed in te zijn. Of misschien ben je een manager, bestuurder of ondernemer en moet je daar eigenlijk wel goed in zijn, maar ben je het (nog) niet en wil je het leren.
Dan ben ik er! Want dit soort gesprekken (helpen) voeren is mijn vak. In de afgelopen 25 jaar heb ik al vele mensen kunnen helpen met mijn unieke dienst Direct coaching.
Lees hier de nieuwsbrief: http://www.levensregisseur.eu/nieuwsbrief Ik zend je de brochure graag toe.