De opmars van een twitterende ondernemer

De telefoon gaat en een journalist van de Stentor vraagt aan mij of ik mee wil werken aan een artikel over twitterende Apeldoorners. Dat is gratis PR die je natuurlijk niet moet afslaan, dus er volgde een leuk gesprek. Ik gebruik Twitter om bekendheid te genereren en omzet te vergroten en behoor dus tot de kennelijk ca. 5% van de ondernemers die twittert. Het is natuurlijk altijd weer spannend wat een journalist ervan maakt. Dat kwam goed. Het is natuurlijk bijzonder om via het artikel te vernemen dat ik organisatietherapeut ben. Daar had ik nog nooit van gehoord en ik was er in al die achttien jaar nog niet opgekomen, maar…… het is eigenlijk nog waar ook. Maar voordat je gaat lezen nog even dit:

Een persoonlijke noot is natuurlijk ook leuk af en toe, dus toen een van mijn twittercontacten vertelde dat zij zelfgemaakte jam ging verkopen, was deze bourgondisch ingestelde man meteen verkocht. Ondanks drie schoonzussen die alle drie heerlijke jam inmaken en die telkens weer accepteren en begrijpen dat ik zeer gehecht ben aan de lege potjes die ik ze geef, ging ik een tijdje later met vier potten jam naar huis. Zie hier het resultaat: twitter

One Comment, RSS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.